среда, 23 ноября 2016 г.

I lys av gårsdagens Brannmann Dødsfall i Arizona

Her er en helt un-tilknyttede lenker til Norman Maclean mesterverk, Unge menn og Brann , en bok som er dypere og snillere og bedre enn de fleste av bøkene vi har skapt som et samfunn, og en som kan være re-lese hvert år livet ditt.
"Jeg, en gammel mann, har skrevet denne brannen rapporten. Blant annet var det viktig for meg, som en øvelse for alderdom, å utvide min kunnskap og ånd, slik at jeg kunne følge med unge menn hvis liv jeg kunne ha levd på vei til døden. Jeg har klatret hvor de klatret, og i min tid jeg har kjempet brann og spurte i sin natur. I tillegg har jeg levd for å få en bedre forståelse av meg selv og de som er nær meg, mange av dem nå død. Kanskje er det ikke rart, på slutten av denne tragedien, der ingenting mye som var igjen av den eliten som kom fra himmelen, men motet sliter for oksygen, som jeg har ofte funnet meg selv å tenke på min kone på hennes modige og ensom vei å døden. " -Norman Maclean
Her er litt mer informasjon om det arbeidet som gjøres ved Hotshots mannskaper i villmarksområder og en link til noen donasjon alternativer.

Комментариев нет:

Отправить комментарий